Nikdo není online
Do týdne nás opustí: ffbender
Nově příchozí:   Robert    bart    Danny-the-bl  

Diskuze

  Rubrika:   Vybrané téma:
Komba Kombo pro akustický sound

-Zobrazit všechny rubriky diskuze (nejvyšší úroveň)
-Čtěte: pravidla diskuze!
-Čtěte: Vysvětlivky a statistika diskuze
-Nová témata budete moci přidávat až po přihlášení!
 
AutorPříspěvky
« Stránka: z 2 » 

Old sweat
superharp
592 příspěvků
Vloženo 25.11.2022 13:33:00  
Ahoj Michale.
To Tvoje kombo má výkon 2W nebo 3W. nevím jaký máš přesně typ. Až budete hrát v Písku tak dej vědět. Vzal byvh sebou na zkoušku moje kombo VOX 5W. Ozvu se Ti na FB.
Tak zatím fuku zdar,

Brantík
nováček
1 příspěvek
Vloženo 16.11.2022 16:20:49  
Ahoj kluci. Pročetl jsem diskuze -kombo. Je to na mě moc odborné. Poraďte mě někdo prosím co pořídit. Mám Roland Micro cube. Super lehké, ale v hospodě mě ostatní zesílené nástroje přeperou a blbě se fouká, když se neslyším. Děkuji

bohousek11
uživatel
76 příspěvků
Vloženo 29.09.2016 01:51:17  
Kombo má typové označení Aroma AG-03M 5W a lze je koupit i na ebay.com

bohousek11
uživatel
76 příspěvků
Vloženo 29.09.2016 01:38:27  
Objevil jsem malé kombíčko, doporučuji, hraje neuvěřitelně čistě a hlasitě https://www.wish.com/c/5462cd105e68f92db0a1aa08?th_s=1&am p;rel_p=0&abs_p=0&original_q=Aroma AG-03M 5W Guitar Amp Recorder Speaker TF Card Slot Compact Portable Mult Cena je do 700Kč i s poštovným

bohousek11
uživatel
76 příspěvků
Vloženo 19.12.2015 20:37:37  
Vlastním kombo Roland AC 33, používám jej na harmoniku a na zpěv. Už několikrát se mi stalo že kombo bylo v daném prostředí slabé a tak jsem se poohlížel po něčem silnějším. Zkoušel jsem PA systémy v poslední době nabízené za relativně malý peníz a nebyl jsem spokojený, není to ono... Kamarád mi nabídnul staré kombo které měl doma po otci a to Roland Bolt 60W, R.V. 1982. Vstup má osazený MOS-FET tranzistory ( Tranzistory řízené el. polem ) a konec je¨elektronkový, 2x EL 34. Hraji folk a country, spíše českou trempárnu, čili používám zvuk bez zkreslení a mohu jen říci že elektronka je nenahraditelná! Když jsem kombo zapnul, zapojil do něj mikrofon a zahrál či zazpíval, z komba byl slyšet sytý, naprosto věrný zvuk! Kombo váží 20Kg a je poměrně veliké ale kvalita zvuku z něj je vynikající! Pokud někdo potřebuje "bednu" s větším výkonem, doporučuji toto kombo, dá se sehnat poměrně levně na internetu.

bohousek11
uživatel
76 příspěvků
Vloženo 22.11.2015 00:34:15  
V poslední době se objevily PA systémy za docela přijatelné ceny, s mikrofony, s možností hrát i na zabudovany akumulátor.Máte někdo nějaké zkušenosti???

matěj
superharp
359 příspěvků
Vloženo 02.07.2012 10:37:56  
Máš recht!

eh, nikdo

5 příspěvků
Vloženo 02.07.2011 10:28:11  
Ach jo. Copak se do nástrojových aparatur cpou vícepásmové sestavy s výhybkami? To je přeci nesmysl. Na apráty pro hudební nástroje jsou tzv. nástrojové reproduktory. Dříve se jim říkalo širokopásmé, nebo širokopásmové, či celopásmové. Dnes jsou tak ošizené, že se o celém zvukovém pásmu nedá mluvit ani při poslechu po deseti pivech, takže se jim alibisticky říká třeba kytarové. Já vím, tu jde o harmoničky, leč systém je to stejný. Stejně většina foukačů používá kytarová kombíčka.
Že výrobce použije do toho kterého produktu nevhodný reproduktor je úplně běžná věc. Pokud je to pro něj z nějakého důvodu finančně výhodné. Hypoteticky si představme, že firma XY postaví kombo o 15W a ideálně to hraje například s 8´´ reproduktorm Weber 8A100, ovšem ten stojí 75,-USD a je dimenzován právě na 15W. Vedle toho má k mání 12´´ no name made in China, o kterém obskurní výrobce tvrdí, že snese 80W, je větší a navíc jeho cena je 30,-USD. Ovšem jenom hraje výrazně hůře. Každopádně lidská mentalita je velice průhledná. Znalců a fajnšmekrů je sotva pár procent z kupní síly, zbytek nakupuje klasickým způsobem - "čím víc proužek, tím víc adidas". A pro tyhle zákazníky velký reproduktor s bombastickým nápisem 80W je dostatečná záruka skvělého zvuku. A když už za to ty peníze vyhodí, težko si přiznávají, že to byla blbost. Věř, že za dvanáct let zvukařské praxe jsem potkal spousty neuvěřitelných šmejdů, které mi přišly až za hranicí použitelnosti, a stejně se najdou lidé, kteří to stále dokola kupují a pak na internetu rozhalušují, jak skvěle to hraje. A další tomu uvěří více než vlastním uším, zvláště když nemají možnost srovnání a jdou a koupí to také. Je to prostě bussines, nic jiného. V Životě jsem postavil desítky různých aparátů, z toho cca padesát malých lampových komb ve stylu 50.let různých konstrukcí, přes které dnes lidé hrají na kytary, housle, mondolíny, harmoničky a já nevím na co ještě. Něco o tom vím. Samozřejmě předcházelo studium osvědčených praktik a to do dneška nekončí.
Opraveno 02.07.2011 10:58:42

Old sweat
superharp
592 příspěvků
Vloženo 30.06.2011 23:46:10  
Nepíšu to sem proto, abych zpochybňoval něčí názory. Zvláště ne v téhle trochu složitější problematice, než je "suché" spočítání wattů a voltů. Ono je to všechno trochu složitější a celá polemika kolem toho se nedá vměstnat do několika příspěvků v diskuzi.
Poukazuješ na výkon koncového stupně a na to, že je použito více reproduktorů. V tom případě se jedná o reproduktorovou soustavu a nikdo z nás nezná schema jejich zapojení ani jejich impedanci, která se vlastně mění v závislosti na přenášeném kmitočtu. Vím jen jedno, že fyzikální zákony platí naprosto stejně pro všechny výrobce na všech místech zeměkoule. Co udělá výrobce se spárováním několika reproduktorů, jaké tam udělal kmitočtové výhybky a další a další, to uz ž nikdo z nás neví. Já mám např. u zesilovače 50W výstupního výkonu použity 3 reproduktory s výhybkami 18 dB na oktávu a nejvýkonnější hlubokotónový reproduktor má nax výkon uvedený výrobcem 20W. Dalo by se říct, že bych ho měl při plném vybuzení "oddělat". Jenže právě tím, že je celé kmitočtové spektrun rozdělené do několika pásem se dostene každému reproduktoru jen tolik, kolik potřebuje pro svou správnou činnost.
Jak "nahlas" to všechno potom hraje, je otázka akustického tlaku, který dokáže daná soustava vyvinout. A tady už jsme zase u otázky citlivosti reproduktorů, což je schopnost vyvinout akustický tlak v dB na 1W příkonu. U takového zařízení se nedá počítat jen VxI=W. Velkou úlohu tady hraje impedance, což je součin napětí, proudu, odporu a indukčnosti. Všechno to se mění v závislosti na přenášeném kmitočtu. Nevím jak Ty, ale já si ani po těch letech zkušeností netroufám tvrdit, že by někdo z renomovaných výrobců udělal v zapojení takovou chybu, aby osadil zařízení tak nevyhovujícím způsobem. Navíc, když dotyčný tvrdí, že se mu při "laické" tím myslím pouze poslechové zkoušce výsledek velmi líbil. Nejspíš to slyšel zrovna tak, jako Ty uvádíš svoje příklady aparatur.
Mě u toho právě zarazila ta poznámka o nevhodnosti použitého reproduktoru. Myslím si, že si můžeme jen položit otázku, proč výrobce použil zrovna tento reproduktor. Určitě by nám důvod fakticky doložil.
Opraveno 30.06.2011 23:48:01

eh, nikdo

5 příspěvků
Vloženo 30.06.2011 11:55:16  
To je zvláštní, mám tu kombo z 60.let Regent 30H, v konci 2 X EL34 v áčku - solidních 20W a jsou v něm osazeny 2ks repro RFT L3060 PB a každé má 12W, tedy dohromady snesou 24W. Hrají krásně i na plný výkon. Tedy nejlépe aparát hraje právě na plný výkon. Zkreslení je příjemné díky přebuzení koncového stupně. Repra drží, nijak nechraplají a hrají už 50 let. A co teprve Regent R222? Ten má 12,5W a osazený je 12´´ RFT L3401 max. povolený příkon 12,5W. Hraje bez problému na plný knedlík a to už dobrých 35 let. Když se podíváme za oceán, tak pan Leoš Fender osazoval např. v r. 1957 do komba Bassman o 45W 4ks 10´´ repro Jensen P10 o max. příkonu 12W. Tedy celkem 48W. Hraje to některým šťatným majitelům do dneška. A podobně byly tehdy řešeny všechny aparáty. Myslím, že teorie o tom, že repro hraje nejlépe v 1/5 povoleného příkonu je poněkud scestná, notabene u nástrojových aparatur.
Reproduktor je elektroakustický měnič. V magnetickém obvodu se mění energie elektrická na energii kinetickou, která pak následně je membránou proměněna na energii akustickou. Pokud půjde do reproduktoru 1/5 příkonu, než na kterou je reproduktor určen, dost těžko bude membrána uspokojivě pracovat. Zvuk bude plochý, bez šťávy. To lze snadno ověřit.
Není pravda, že reproduktor při přetížení vždy chrčí. Záleží na jeho konstrukci. Některá repra chrčí a pak zmlknou a nebo také nezmlknou, ale chrčet budou díky poškozenému závěsu navždy a některá hrají pořád dobře a pak rovněž zmlknou. Spálí se jim totiž cívka.
Opraveno 30.06.2011 12:01:47

Bigear
superharp
1201 příspěvků
Vloženo 14.06.2011 10:32:15  
...hezké článečky...no hlavně , že nám to pěkně hraje :-)

San Jose
superharp
657 příspěvků
Vloženo 13.06.2011 22:06:44  
Františku, suprové vysvětlení. I motor v autě, který má má psané max. otáčky např. 7000 otáček za minutu, má daný výkon vs. točivý moment někde jinde, než v maximu. A točit ho na pořád na 7 tisíc, nevím, kam by kdo dojel. Sám stavím reprosoustavy obdobně, ale 15W zasilovače vs 80W reproduktor už je zbytečný, pokud to není jednotka P.M.P.O., což je jednotka nedefinovaná žádnou normou a znamená Peak music power output - špičkový hudební výkon. Hudební výkon nic není a viděl jsem na jezevčíku z tržnice 1000W P.M.P.O. Sinus byl asi tak 2W, jako má mikrokuba.

Old sweat
superharp
592 příspěvků
Vloženo 13.06.2011 16:35:36  
Výkon reproduktoru se udává pro informaci o jeho maximální zatížitelnosti. Zatížitelnost je velmi důležitý parametr reproduktoru nebo reprosoustavy. Výrobci ho obyčejně vyjadřují maximálním příkonem ve wattech (W). Příkon je myšlen jako součin napětí na svorkách reproduktoru a proudu procházejícího kmitací cívkou. Výrobcem udávaný příkon znamená hodnotu která při jejím dosažení, nebo i krátkodobém překročení reproduktor ještě nepoškodí. Má ale za následek slyšitelné zkreslení modulace. Reproduktor sice chrčí, ale vydrží. Při dlohodobém, nebo mnohonásobném překročení této hodnoty taky chrčí, ale jen chvíli. Pak přestane. (Je po něm).
Když chceme omezit zkreslení způsobené tímto jevem, je nutné, aby maximální příkon do reproduktoru nebo soustavy v pasážích největšího vybuzení hudbou, nepřevýšil polovinu příkonu, který udává výrobce. Tento požadavek se týká zejména kvalitních zařízení pro reprodukci hudby.
V minulosti jsem se cca 25 let zabýval stavbou reprodukčních zařízení a stavbou reproduktorových soustav, takže si dovolím podotknout, že o tom přece jen něco málo vím. Kmitočtová charakteristika se u reproduktoru, nebo reprosoustavy měří podle mormy ISO. Nepamatuju si to už přesně musel bych po letech znovu nahlédnou do chytré literatury. Takže jen orientačně:
Reproduktor se vybudí stálým výkonem v několika stupních. a přitom se kmitočtovým generátorem plynule mění kmitočet sínusového průběhu v pásmu, pro ktré je reproduktor určen. U reprosoustav pro poslech hudby se toto pásmo pohybuje od 20Hz do 20kHz. Měřicím mikrofonem v ose reproduktoru, ve vzdálenosti 1m - 2m se měří akustický tlak a zkreslení. (deformace sínusovky oproti vstupnímu signálu) Kdo bude mít tu trpělivost, tak si takové měření určitě někde najde a zjistí, že nejvyrovnanější charakteristiku, což je vyrovnaný akustický tlak a zkreslení signálu v závislosti na přenášeném kmitočtu vykazuje reproduktor při vybuzení na cca 1/5 jeho maximálního výkonu. Výrobce opravdu KVALITNÍCH !! zařízení není žádný diletant, který by si dovolil udělat takovou botu, která by byla na škodu věci.
Toť můj skromný pohled na tuhle záležitost.
Opraveno 13.06.2011 19:59:35

Bigear
superharp
1201 příspěvků
Vloženo 13.06.2011 14:29:37  
To jsem zvědav na odbornou odpověď.Já bych řekl jen tak laicky,že 15w lampy by ten 80w reprák mělo umět nakrmit.
A kombo hraje hlavně podle toho,jaký má reprák a né kolik wattů má na cedulce u zesilovače.No a o basy u foukačky bych se tolik nebál.Je přeci středová a výšková.A to i ty hluboké modely.

eh, nikdo

5 příspěvků
Vloženo 11.06.2011 08:09:40  
Jaký smysl má 80W reproduktor v 15W kombu? Že nelze vybudit ani na polovinu a tím pádem proukuje horší zvuk a to hlavně v basovém pásmu? Výhoda jako hrom...

Harpplayer
superharp
266 příspěvků
Vloženo 05.06.2011 09:36:59  
Kam to dát, no asi sem.
Pánové přijel jsem z Hradec Music Show 2011 a objevil jsem dalšího mazlíka. Kdybych neměl svýho zajetýho Windsora, do tohohle bych určitě šel - IBANEZ TSA 15H + TSA 112 C
http://www.ibanez.co.jp/ products/amp_series11.php?series_id=427&area_id= 3&year=2011&cat_id=5
Ono to vlastně není kombo, ale sestava hlava + kabinet, takže to na nějaký hospodský hraní moc není z důvodu přepravy, ale na pódiu to umí divy, kromě toho, že to (alespoň v mých očích) kur...ky dobře vypadá. Tejral jsem tohle zařízení přes Shure Beta. Při malým vybuzení předzesilovače to dávalo velmi příjemnej lampově lehce "přiteplenej" zvuk. Když se předzesilovač nakrmil, chytilo to nádhernej crunch i s tím dynamickým mikrofonem. No a když se ještě zapnul Tubescreamer, byl to metal jako prase. Takže vlastně univerzální mašinka. Docela by mě zajímalo, co by to vyvedlo s Astaticem nebo jiným krystalovým mikrákem. Výhodou pro transport je možnost oddělení hlavy a kabinetu, na druhou stranu nevýhodou je, že kombo si na pódiu nenaklopíte na sebe, takže vám spoluhráči mohou nadávat, že přes vás nic neslyší. A že tenhle 15W bumbrlíček s 80W reprákem umí zabrat, o tom jsem se přesvědčil, když jsem s ním akusticky dokázal vzdorovat 2 bubeníkům testujícím soupravy Tama. Prostě láska na první pohled za cca 11 tis. v kompletu. Jediný, co bych tomu vytknul, že to nemá výkonovou brzdu (attenuátor), ale jen přepínač 5/15W - ale to už je moje rozcapenost z toho mýho Peaveye. Nemít ho, hodně moc bych o téhle sestavě uvažoval...
Opraveno 02.07.2012 12:21:48

Harpplayer
superharp
266 příspěvků
Vloženo 20.07.2010 14:20:55  
Pořádný kombo je nutno chránit před mechanickým poškozením při transportu i před prachem při skladování, tak jsem svýmu lampovýmu mazlíkovi nechal ušít kabátek. Kombo je kryté ze všech stran, odklápěcí je horní a přední část futrálu, zapínání je na sucháče. Všechny stěny jsou dvojité z nepromokavé lehké tkaniny zatírané PE a polstrovány cca 1cm mirelonem. Po dodání čistých rozměrů to sedlo jako p..el na hrnec. Cena, pravda, poněkud vyšší - lehce přes 1.000,- Kč (rozměry cca 50x45x25 cm - menší bude logicky levnější), ale za kvalitu se vyplatí dát peníz. Pokud by někdo chtěl využít kontakt, tady je:
Camping Tex CZ s.r.o.
Palackého 615
512 51 Lomnice nad Popelkou
tel.info: + 420 481 641 722, + 420 481 540 992
tel.servis: + 420 481 641 712
fax: + 420 481 641 723
e-mail: info@campingmarket.cz
www.campingmarket.cz

Doporučuji konzultovat přes tel. SERVIS. Pokud by byl zájem o použití mého střihového návrhu, je k dispozici v kanceláři příjmu zakázek. Pokud si vymyslíte něco svého, jistě rádi vyhoví. Jednání je velmi solidní a práce 100%.
Opraveno 21.07.2010 10:49:57

Harpplayer
superharp
266 příspěvků
Vloženo 27.06.2010 21:14:16  
Já jsem tam hrál rovnou do PAčka. To jsem byl nvíc ještě zahleděnej do akustickýho komba a za každou cenu jsem chtěl toho Rolanda. Konkrétně jsem chtěl vyzkoušet (a taky vyzkoušel AC 33). O lampě jsem v té době nechtěl ani slyšet. To AC je velmi dobrý a lehce přenosný, navíc hraje alternativně z baterek. Jen je za dost peněz. Kdybych neměl toho malýho tranzistorovýho Fendera, asi bych se snažil to AC získat. Navíc na tý hradecký akci jsem byl především kvůli vlastnímu předvádění nástrojů, než aparátů. Kromě toho 3D Music vhodný kombo nemá v sortimentu. Je možno použít akustický Ibanezy, ale ty nový akustiky se mi za mák nelíbí. Starej Troubadour, to bylo něco jinýho, ale tyhle nový aparáty mi připadají jak z bedničky od syrečků.

Lerak vydra
harp
162 příspěvků
Vloženo 27.06.2010 17:41:13  
Tak to Ti teda Harpe gratuluji.Jenom mě zarazilo,že při těch předváděčkách foukaček Tombo v Hradci jste společně s odborníky tuto věc nevyřešili v rámci tohoto programu a nechali Tě chlapci hledat ,shánět a projet republiku.Co je to potom za propagaci a předváděčku bez 100% nazvučení:)))

Harpplayer
superharp
266 příspěvků
Vloženo 27.06.2010 13:14:05  
Tak jsem, přátelé, asi definitivně vyřešil svůj problém s čistým zvukem foukačky. Tak dlouho jsem zkoušel akustická komba, až jsem pořídil lampu. Důvodů bylo několik. Byl jsem si osahat akustickýho marshalla AS 50 a to byl zvuk jak z p..ele. Zkoušel jsem svýho do té doby oblíbenýho Rolanda AC60, to bylo něco naprosto jinýho a navíc maličký, lehce přenosný. Byl jsem ale varován kamarádem - majitelem nahrávacího studia "...to je tak chemicky dokonalý, až tě to začne po dvou měsících s.át...". A pak to přišlo - podavač v Hradci Kr. mi povídá - pojď zkusit lampu. Tak jo - nejdřív to byly pětiwattovky, jenže ty byly bez korekcí a proti bicím a basovýmu kombu by asi moc neměly šanci, přestože to hrálo moc pěkně. Už tam jsem začal bejt hodně zviklanej, protože ten čistej sound byl najednou měkčí a to i u Lee Oskar, který jsou, jak známo, hodně ostrý. Jenže přidáním hlasitosti to šlo do crunche, což v country není až tak potřebný. Následně ochotný pan prodavač zapojil 15W Orange - a bylo to. Zvuk jako břitva, možnost volby vybuzení předzesilovače, takže možnost nastavení od čistýho tónu až po distortion. Dvě věci mě od koupě odradily - rozměry a váha (21kg) a cena (13tis.Kč). Když mi Pan (umyslně teď už píšu velký P) prodavač jen tak pro srandu (tedy spíš i z jeho vlastního zájmu) připojil 80W lampovýho Bognera, bylo to od naprostýho šepotu (ale jako když šeptá obr) až po ránu, která málem vysklila výlohu a lidi procházející po ulici okolo se otáčeli, kdo se to v obchodě zbláznil, přitom vše od čistýho zvuku, až po tvrdej distortion. Takže bylo rozhodnuto, bude to lampa, ale jaká? Potřeboval jsem, aby to mělo dostatečnou rezervu v hlasitosti na čistým zvuku, možnost frekvenčních korekcí, uvítal bych hall a možnost linky do PAčka. Dále jsem potřeboval, aby to bylo dobře transportovatelný a za rozumnej peníz (do 10 tis.). Prolezl jsem všechny možný nabídky kamenných i internetových obchodů a nakonec po selekci všech možných značek a typů to papírově vyhrál Peavey Windsor Studio. Popis a parametry objevite zde: http://www.peavey-eu.com/product_detail.php?flag=CZ&l an=UK&key=2082
Na serverech byl k dispozici za cenu lehce pod 10, v minulosti byl ale hodně přes 12. Problém byl, že nikde nebyl na skladě, abych jej mohl vyzkoušet. Skutečně důrazně varuji před nákupem jakéhokoli komba bez předchozího důkladného vyzkoušení. Po dlouhém hledání jsem objevil jednoho windsora na inzerátu lehce jetého za slušnej peníz. Důležité bylo, že jsem ho mohl jet vyzkoušet. Sice to bylo přes půl země, ale za tu zkoušku to stálo. Zkoušeli jsme ho v garáži, ale výsledek nebyl příliš přesvědčivý - při využití vstupu High šlo to hrozně rychle do vazby a na Low to bylo jak leklá ryba. Podařilo se mi dohodnout s majitelem, že proti záloze si kombo půjčím, abych ho proklepl doma. První domácí zkouška - hrůza, běs. Nedařilo se to ukrotit, věčně to bylo ve vazbě, čistej tón z toho téměř nešlo dostat. Konzultoval jsem věci s Charliem Slavíkem (díky Karle) a s kytarovými mágy ve svém okolí a rady se snažil použít. Po hodinové laboraci s gainem, masterem a hlavně atenuátorem (regulace výkonu) se mi podařilo z toho cosi podobný čistému zvuku dostat. Následující den jsme hráli 2 akce - jednu na relativně komorní scéně druhou na pódiu 8x6 m, obě venku. Říkal jsem si, že tohle vlastnosti komba hodně prověří. A taky jo. Na obou scénách se kombo naprosto umravnilo a oba zvukaři si pochvalovali, jak je ta harmonika příjemná proti předchozí uštěkanosti z tranďákovýho komba. Mohl jsem si dovolit i poměrně tvrdý zkreslení v Keep on Harpin´, stejně jako si pohrát s hallem v I´m so lonesome, I colud cry. Prostě najednou se z nezkrotný bestie stal miláček, kterej se dokázal prosadit jak proti 40W lampě na kytaře, tak proti 150W na base i proti bicím a vyšťavenejm monitorům. Navíc se mi to kombo ohromně líbí designově. Takže máme novej přírůstek do rodiny. Sice je to bubrlíček skoro půl metru na půl metru s váhou přes 16 kg, ale pro pódiový hraní naprosto vyhovující. Ze své anabáze s kombem jsem vyvodil několik závěrů:
1. Nedat na první dojem z poslechu a kombo pořádně proklepnout.
2. Vyzkoušet kombo v prostředí, v němž bude nejčastěji používáno - v malé místnosti se bude chovat jinak, než na open stage.
3. Vyplatí se strávit hodiny u netu (rodina už ze mě byla šílená) hledat a porovnávat a následně jezdit po prodejnách a zkoušet, než koupit něco, co vyhovuje jen napůl.
4. Zkoušet s mikrofonem, kabelem a s harmonikami na které standardně hrajete. Nenechte se ukecat prodavačem a vlastním pohodlím, že vám "něco" půjčí v prodejně.
5. Pokud nechcete trávit čas nastavením a věnovat pozornost ochraně komba při dopravě, kupte si tranďák. Pokud ale lampě dáte, co potřebuje, několikanásobně se to vrátí ve zvuku.

Tolik první zkušenosti polepšeného "akustikáře" přeorientovaného na "lampáře". Omlouvám se za rozsah příspěvku, ale věřím, že někomu může pomoci při řešení podobného problému.
Opraveno 27.06.2010 13:32:30
AutorPříspěvky
« Stránka: z 2 » 

Úvodní stránka | Nahoru | Zpět | Vpřed | Přidat k oblíbeným
Web je postaven na enginu phpRS
(c) 2007 Maxihaf a spol